Pusler med litt hobbyting..

God ettermiddag!

Jeg holder på å øve meg å lage gaveesker i papir (Til bl.a. gaver). Første førsøk ble ikke helt perfekt, men jeg skal lage flere, og har også lyst til å prøve ulik farge på topp og bunn. Ellers så har jeg testet en ny kaffe mocca smak idag. Den var god syntes jeg. Men såpass søt at hvertfall jeg ble mettet etter max en kopp..

Pus ligger rett ved siden av mens jeg skriver å tar en catnap. Bildet under er tatt for noen dager siden..

Om andre får lyst å lage gaveesker, så tipser jeg om at jeg fulgte videoen under.. Den var fin å følge.. 🙂

Ha en fin dag!

Nb. Jeg har fått tilbakemelding på kommentarfeltet. Det kommer til å være per nå, så vet dere det. Beklager så mye til alle som evt synest det er dumt.. Og hyggelig om dere har lyst å titte innom likevel. Jeg blogger mindre nå enn jeg gjorde, som jeg har nevnt her. Men vi får se om jeg kommer sterkere tilbake med kommentarfelt og flere innlegg etterhvert eller hva jeg gjør. Jeg har påbegynt flere mulige innlegg.

0 kommentarer

Siste innlegg