Hverdagsbilder fra den siste tiden.

God kveld i stua. ..eller på soverommet, på kjøkkenet, eller hvor nå enn du er.  🙂 Her kommer litt bilder herfra.. Og skriver litt tekst til noen av de..

Katten min koser seg ute. Og en liten vask på magen må til av og til.. Pus er stort sett med meg hele tiden jeg er hjemme, og virker ikke til å ha gått så veldig langt på det nye stedet. Dere må unskylde meg at det blir litt mange kattebilder her, men jeg synest hun er litt søt..

Små gleder.. Mine negler er herved rosa.

Jeg har fått meg en korg. Og den nye korga var egentlig IKKE tiltenkt å ha katt i, hehe. Men nå har det seg sånn at Pus rett og slett har flytta inn i korga etter den kom i hus. Så da ble det noen kattebilder..til..

Youtube sa jeg måtte sjekke ut den nyeste sangen til blackpnk. Og hva synest vi om å blande en gammel klassisk klassisker med koreansk pop? Produksjonen (popøse videoer) har ikke spart på noe, i det enkle og repiterende.. Terningkast? 2? Hmm..

Ha en fin dag alle! 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg